Återigen!

Varför blir man så trött när man har planer för dagen och när vi ätit god frukost hos mor och far? Det känns verkligen som att denna dagen är ett enda stort sömnpiller. Rosenrot ska jag ta nu för att piggna till. Det jag tror att jag behöver är att börja få lite rutin igen. Gå till skolan, ha böcker att läsa, arbeten att skriva.. Sysselsätta mig.

Tror inte att någon människa blir lycklig endast genom att gå hemma och göra... Ingenting. Som mammaledig är det annorlunda, då har du ett barn som ger dig rutiner, du har (oftast) mammavänner som du kan fika/shoppa/umgås med. Men nu, alla jobbar och jag går hemma.. Nej, usch för att bara driva omkring hemma och yes för lite krav och uppgifter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback