En dag full med...

... sömn!! Ja, idag har vi verkligen sovit bort hela dagen. J gick hemifrån vid elva-tiden. Då gick vi och la oss i sängen (Ja, han får ligga i sängen, på våra villkor. Vill vi inte, får han inte. Aldrig på nätterna!) och sov till 14.00 ungefär. Atlas har alltså hållt sig i fem timmar.. Prutten då! Då gick vi ut en runda, sen somnade vi igen. Gick ut vid sex-tiden och sedan vid nio-tiden. J är på väg hem nu och tar den sista rundan lite senare än vanligt.

Har nu kommit på varför vår lille kille inte vill äta någon mat... Han tappar ju tänder och får nya efterhand. Ena hörntanden är väldigt lös nu medan den nya har börjat komma fram. Nog förstår väl jag också varför hårt torrfoder inte är högsta prioritet just nu. Imorn blir det alltså en hel massa fil i maten. Det gillar han, så han får i sig mat! Han har ju inte ätit ordentligt på två dagar! Inte bra!

Nu ska jag lägga mig och läsa någon sida ur min kvällsbok. Ser fram emot hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback