En vacker dröm!

Det hade jag precis innan jag vaknade. Jag drömde att jag befann mig på en stor middag i sagan om ringen ;o) jag hade två bröder och en far som såg efter mina steg. Drömmen innebar också att jag var tvungen att ge upp något (?) för att komma till min kärlek. En av mina bröder hjälpte mig ut för att jag skulle kunna komma in igen.. Sen vaknade jag.

Idag ska jag iväg till gymet med E! Gött att få en omgång med styrka :o) Därefter tänkte jag att jag skulle hinna inom biblioteket och finna böcker som 6-åringar gillar.. Svårt det där! Tror dessutom att jag måste uppdatera mitt filmintag. Så, har ni tecknade nya filmer. Let me know! Så kan jag låna dom kanske? ;o)

Hur som helst önskar jag er en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback