Förresten!

Gissa vad jag har gjort idag! Jepp! Jag har bakat bröd, alldeles själv. Hittade ett recept som lät så enkelt på en blogg och det var det också! Mums säger jag :o) Finns det något bättre med nybakat bröd med smör på? Mmm, det riktigt smälter och är mumsigt! Hihi :o) Jag blev riktigt nöjd med mig själv och fick lust att baka hela dagen. Nu blev det inte riktigt så, men nästa gång ska jag testa focaccia. Mmm, till en god middag.. Hmm, nu blev jag sugen på mat.. Igen ;o)

Hoppas solen har värmt er idag, själv har jag knappt hunnit fatta att den har kommit, låt den nu stanna ett par dagar till! Gärna veckor, men ska man vara realistisk så hoppas jag på dagar!

What about Brian ikväll!

 Bilden hämtad från
kanal 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback