Fyra månader kvar...

... Ja, åtta av årets månader har redan passerat i 190 km/h. Vem tycker att tiden går långsamt? Jag tycker att den flyger fram precis hela tiden. Hela sommaren är som bortblåst och om fyra månader har jag; shoppat en massa julklappar/presenter till mina nära och kära. Jag har ätit god julmiddag i flera dagar. Jag förbereder mig (antagligen) för nyårsfirande. Blir extra speciellt i år med en Atlas i familjen ;o) Jag har lite julledighet som väntar, innan höstkursen tar slut och vårkursen börjar. Jag har avverkat praktiken för i höst och ska kanske (?) gå över till någon annan årskurs (sannolikheten är stor att det blir till förskolan i sådana fall).

Ett år av mitt liv har bara flugit iväg. Förra året var det mycket nerver med när jag skulle åka till Malmö första gången, träffa lärare, gruppen, lära mig läsa igen... Ovanpå detta hade jag ju också ett körkort att tänka på. Körde upp fredagen den 13e oktober, klarade på första besöket. Var så stolt och glad över att jag fixade det trots att skolan hade hunnit börja!

Nu... Ja, nu har jag snart haft körkortet ett år. Skolstarten känner jag inget speciellt för, ska bara bli roligt att komma tillbaka nu! Läsa, klaga lite på att ha mycket att göra, ut på praktiken! Hur tror ni att det kommer låta om en månad? ;o) Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback