Nyplockad och nyfrisserad

Jaha. Nu har man då klippt håret. Kort lite "busigt" mycket uppklippt, två färger i.. För bra pris! Blev förvånad när han sa slutpriset, hade väntat mig minst 500 kr till.. Vilket innebär att man kanske har råd att göra det varannan månad i alla fall? :o)

Det roliga var att det var en kille som gått på samma gymnasieskola som jag, som klippte mig. Kul! Har inte träffat på så många manliga frisörer och har svårt att få förtroende för folk som tar hand om mitt älskade hår.. ;o) Men, det blir säkert ett återbesök där när det är dags!

Har även hunnit få mina bryn plockade.. Och ja.. Det gjorde skitont rent ut sagt! Därför gör jag det aldrig själv. Skönt när någon annan gör det och jag bara kan ligga och slappna av ;o) Hann dessutom hämta mina linser.

Har med andra ord varit en effektiv och bra tripp ner till stan.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej Babe. Låter som du har haft fullt upp idag. Mmm sant att det är bättre med höst en en hemsk sommar. Jag hoppas att du får en riktigt mysig och rolig höst. Jag är så nyfiken på att se hur du ser ut imorgon när jag kommer hem. Du ser jätte fin ut på bilderna du skickade. Sov så gott Puss

2007-08-27 @ 23:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback