Rika riddare...

OjOjOj! Har fått i mig en riktig sockerbomb ikväll! Rika riddare (fattiga riddare med färskt vitt bröd). Jag brukar inte äta mycket bröd, speciellt inte på kvällarna. Var dock sugen på något sött. Då är det väl lika bra att göra det rejält ;o)

Hur som helst, jag har bara tvättat idag. Skrev ju innan att jag skulle vara  duktig.. Det höll inte kan jag tyvärr säga. Men men, jag lider inte direkt för det. Har ju åtminstone tvättat två maskiner tvätt idag. Bättre än inget! Förstår inte att två personer ska behöva tvätta så ofta som vi gör.. ;o)

Glöm inte Ghost Whisperer ikväll på fyran! Nu ska jag hänga upp sista maskinen tvätt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ohh, vad länge sedan jag åt Fattiga riddare. Det ska jag bestämt göra i helgen. Ska börja träna med en kollega på måndag, så det blir till att frossa lite extra då ju i helgen. ;)

Postat av: Maria

Tro mig att det var mumsigt! Det var längesen jag också åt det! En riktig njutning ;o) Var ska ni börja träna någonstans?

2007-08-24 @ 19:14:41
URL: http://kerstinmarias.blogg.se
Postat av: Lotta

Vi går och tränar med Challe på Hbgs Brukshundklubb. Vi ska börja fortsättningskursen nu i mitten av september. Kul att gå med honom, de är ju så otroligt lättlärda. :)

2007-08-25 @ 19:42:56
URL: http://charleyflax.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback