Ta hand om ditt yttre och må bra inombords!

Jag slarvar ju så med min ansiktsrengöring, fastän det tar (max) fem minuter, inkl. tandborstning att göra det varje morgon och varje kväll. Det är tyvärr ren lathet från min sida. Ska göra så gott jag kan för att ta mig samman. Jag känner mig så mycket fräschare och piggare när jag gör vid mig.. Skärpning på den punkten!

Har tyckt att det luktar lite unket/gammalt när jag sitter vid köksbordet och har inte fattat var det kommer från, men nu! Vi rensade bland Js grejor uppe i Falkenberg och tog hem en hel del som stått i ett förråd. (Vi spelade bland annat kasta gris för någon dag sen. Minnen!) ;o) Ja, hur som helst. Jag kände det igen när jag satte mig för att skriva detta, och la märke till kassen som står uppe på bordet.. Haha, jag är bra på att missa saker, ibland lite för bra ;o)

Atlas sköter sig utmärkt, håller sig länge! Klarar fem timmar! Det var dock ett misstag att det skulle gå så lång tid mellan utgångarna, men vi somnade faktiskt.. Det var en sån dag ni vet ;o) (dock inte idag) Hur som helst, nattisen är avklarad och jag är ren och fin så... Nu återstår det väl bara att säga god natt och sov så gott! Tänk på att... Imorgon är en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback