Atlas kväll

Det började med en 40 min promenad ner till stan. Jag är otroligt stolt och imponerad av vår kille. Tidigare på dagen var vi nämligen ute på en 60 min promenad! Han orkade hela tiden och vi fick bra miljöträning på köpet. Mycket bilar och människor och konstiga dofter m.m.m.m.

När vi väl var nere i stan, skulle vi åka hiss upp till min kära syster. Utan några som helst problem stiger han in och ser nyfiket på hissdörrarna när vi åker uppåt.. O när vi sen kom in i systers lägenhet, ja då var det givetvis en rundtur som krävdes. :o)

Nu är vi hemma efter vi tagit bussen hem. Två minuter innan vi skulle stiga av lade han sig ner. Han var lugn hela resan, men mycket var ju nytt och himla spännande att titta/lyssna/lukta på :o)

Nu är det i alla fall sängen som kallar och jag antar att vi kommer sova gott alla tre!

Hoppas er natt blir fylld med lyckliga drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback