Han är en ängel.. En ängel.. En ängel!

"Ängeln" fick en pipboll av mig då vi nu börjar vänja honom vid att vara ensam. Vad tror ni händer? Jo, han skickar in den i en ljusstake vi har som är rätt så hög och den faller... Och går i tusen bitar, innehållet (stenar och ljus) flög över golvet och Ängeln stannar upp och ser väldigt förvånad ut. Jag slänger in honom i sovrummet för att han inte ska äta upp glasbitarna (eller få dom i tassarna). Detta gillar han inte, så städa.. Ja, det gick undan.. *suck* Jag blir så trött!

Efter det så beslöt jag mig för att klippa klorna på honom, tre av fyra är klippta. De bakre är jobbigast, trots att man tror att det är tvärtom. Men han är himla duktig ändå...

Nu - sover han som en gris.. Helt slut efter förmiddagens traumatiska upplevelser!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Inga gulliga bilder på lillkillen?

2007-07-12 @ 14:39:06
Postat av: Maria

Jodå, bilder finns längre ner i några av de tidigare inläggen. Har inte hunnit längre :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback