HIF-IFK Göteborg!

Japp, jag och Malin var där!

Först krängde (ja, utan att ljuga så gjorde jag verkligen det) två kokta korvar med bröd.. Mums! Därefter började det sparkas fotboll.. Första halvleken var rent värdelös, ville bara därifrån. Tröttheten kom ifatt mig!

Andra halvlek var dock mycket bättre, sett ur HIFs synvinkel. Tyvärr blev det ingen vinst, det hade vi förtjänat. Men samtidigt förtjänar dom det inte.. Att inte kämpa förrän den sista halvtimmen gör att man börjar undra.. Man får väl spela för laget, Henke kan inte dra lasset ensam!

Atlas var hos mormor och morfar!

Igår var husse och Atlas i falkenberg och hälsade på farmor, farfar, farbror m. familj. Tydligen var de helt slut båda två när de slutligen kom hem :o)

Vi har en äkta vakthund i Atlas! Han skällde så att hela huset skakade när jag kom hem i natt, men lugnade sig snabbt när han fattade att det var jag.. Som tur var ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback