Väder och vind..

Nu har jag varit ledig i en hel månad och inte gjort det som jag har tänkt jag skulle gjort. Men gissa om det har varit skönt!! Bara få göra precis vad man vill, kolla på TV, läsa böcker, läsa bloggar, träffa folk.. Ja, helt perfekt! Nu har orken börjat jobba sig tillbaka och jag har läst en skönlitterär bok som finns med på litteraturlistan till hösten. Jag har till och med skrivit en bokrecension av denna! Japp, jag är stolt ;o)

Annars idag har vi börjat drömma om en ny lägenhet.. (Igen.. ;o)) Denna gången gäller det mitt i city. Priserna är egentligen absurda, men vill man vinna måste man våga satsa. SÅ... Vi ska dit på visning ikväll halv åtta, det ligger två minuters promenad från Knutpunkten och en minut från träningen.. Hade varit perfekt! Det är en trea, dock en liten sådan..

Jag vet.. Vi har pratat om hus, men när vi är unga och ändå inte ska ha barn på ett tag (inga planerade i alla fall ;o)) så kan man ju satsa. Spännande!

Hör av mig när vi varit där..

Mina killar ligger och sover, varit en seg dag för oss med vädret men vi har busat lite extra med vår lille kille så han är slut i rutan.. Härligt!

Må gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback