Ylande och sovmorgon!

Igårkväll vid sängdags, gick jag och la mig som vanligt, sa god natt till Atlas och följde med honom till hans säng..

Två minuter efter börjar morrandet.. Jaha, tänkte jag då, nu har han sett någon... Så jag gick upp och tände lampan i hallen för att han skulle följa med matte o se att där inte var någon. Sen gick jag och la mig igen och precis när jag börjat slumra in... Ja, då börjar han yla... Alltså, jag tror jag dör. Jag är själv väldigt mörkrädd och så gör han så.. *suck* Upp igen för att kolla vad han hittat, stänga balkongdörren så folket utanför kunde gå förbi utan att bli skällda på. Tände en lampa till i vardagsrummet för att han skulle se saker och ting bättre..  Gick slutligen och la mig igen..

Två min efter jag gått och lagt mig (igen..), kommer han inspringande i sovrummet och lägger sig till slut vid sängsidan där jag ligger (J har jobbat natt). Där ligger han i ytterligare två minuter och jag följer med honom till hans säng för att han ska sova (matte var ju trött... :oP). O slutligen får han ro i kroppen...

Jag trodde jag skulle få sova till åtta allra längst idag, med tanke på gårdagens bravader.. Men hör och häpna! 09.35 tittar jag på klockan för första gången idag och då har Atlas precis gått och lagt sig igen.. Snacka om att han vet vad matte gillar ;o) Gårdagen är numera glömd ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback