Mamma Mia!!

Tänkte inte på att redogöra för hur otroligt fantastisk denna musikal är.. Har god lust att se den ännu en gång. Det var som en riktigt bra film som man kan tänka sig se ett par gånger bara för att den är ljuvlig!

Nu återstår det att se om den får fortfarande spelas i London. De svenska texterna var nämligen rätt så svåra att sjunga med i.. O jag som älskar att sjunga :o)

Vi hade dessutom perfekta plaser! Vi kunde knappt tro våra ögon när vi såg var vi skulle sitta, tror i och för sig inte att någon hade jättedåliga platser, men man fick verkligen känslan av att föreställningen var unik och att den endast framfördes för ett par människor.

Nu är förberedningarna igång.. Tjejerna dyker inte upp förrän vid sju.. Men idag ska Maria vara förberedd o ute i god tid.. Haha, eller hur :o)  Jag ska göra mitt bästa i alla fall!

Kommentarer
Postat av: ews

hello, vilken är din favoritglass? :D

Postat av: Anonym

Tack så mycket! Du verkar förstå vad jag menar :) . Som jag sa tidigare till en annan tjej, jag ligger på 24,5 på BMI-skalan, 25 = överviktig. Jag ser inte mig själv som överviktig, däremot mullig. Eftersom det är något nytt för mig och inte är van att vara sån, så är det väl inte så konstigt att man vill ha sin gamla kropp tillbaka? =)
Grattis till dina -6 kg!!

2007-07-01 @ 11:19:05
URL: http://ganerivikt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback