Hoho

När mormor och morfar och moster var här, så blev jag helt GALEN (enligt matte och husse). Jag sprang och hoppade och sprang och hoppade... O sen så sprang jag lite och hoppade.. Ett och annat bett kom ju också (givetviis), men bara på lek.. Tror inte människokött är min melodi direkt.. Rätt så segt är det också.

Ärligt talat, vad begär dom av mig om de kommer in som en virvelstorm, kastar sig ner på alla fyra för att busa med mig.. HALLÅÅÅ liksom. Skitakul var det iaf! Sen sov jag som en liten gris (enligt hussematte snarkar jag.. Jag kommer dock aldrig att erkänna..).  

Hussematte tycker att jag är lite besvärlig med bajsandet.. Det ska ske inom ett visst område, annars kommer det inne.. Men jag tror att ni förstår mig där ute. Har man väl hittat ett ställe, varför då gå till någon annan toalett? O jag menar, det är ju inte så att det ligger långt ifrån vårt hem. Man ser tillomed det från mitt utsiktsställe.



Nu har jag precis kommit in från en kvällspromenad. Gött att röra på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback