Idag..

Jag gjorde en lång lista med saker jag skulle göra torsdag och fredag.. Har jag gjort något av det? Nej.. Det har jag givetvis inte. En del samtal kan jag inte ringa idag, de får vänta till tisdag (har praktik på måndag) men resten måste jag verkligen sätta mig ner och göra!

Tror att jag ska ta ledigt nästa höst från skolan och jobba ihop lite pengar över sommaren/hösten och resa en runda.. Känns som att jag skulle behövt det redan nu, men det går inte att ta ledigt förrän nästa höst då jag ska läsa sidoämnen och kan bestämma själv vilka kurser jag ska läsa. Villkoret är att jag kan hoppa in och göra min sista praktik/examensarbete tillsammans med dom jag gått med innan.. Återstår att se hur det fungerar. Hoppas hur som helst att det går min väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback