En kick i r...

... ätt riktning har jag precis fått. Jag klagar på min vikt, jag erkänner. Jag gör det. Gör jag någonting åt det? Åt jag inte onyttigt så sent som igår? Vad är det som gör att jag inte tar tag i det? Nu jäklar.

Jag har inte köpt nya jeans på ett år (ungefär).. Varför? Jo, jag ska ju gå ner i vikt. Men snälla nån.. Hur länge ska jag säga så? Nu får jag ta tag i det och göra något åt min situation. Man blir ju inte mindre av att gnälla och ha sig. Nej, fram med motivationen, upp på gymet istället för på jympapassen ett tag. Nu ska kilona rulla.

Innan jul ska jag se resultat. Nu är det sagt. Peppa mig gärna!

Kommentarer
Postat av: Malin

You can do it =)

2007-10-02 @ 15:47:48
Postat av: anna

nu jäklar....häääärligt tjejen! kom igen nu :D du kommer nå preciiiis dit du vill

2007-10-02 @ 20:53:30
Postat av: Dezzy

Det e klart du klarar det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback