Förkylningen stoppar!

Ja, jag har ju gått och blivit rejält förkyld tyvärr. Det började så smått i torsdags och bröt ut ordentligt i fredags. Jag orkade inte med så länge igår hos Elin, men en stund i alla fall. Tänker bara på min praktik. Jag har ju bestämt lektoner som jag ska hålla imorn, kan undra hur det blir. Känner mig skit faktiskt. Ska dock förbereda mig så att jag kan hålla dom vi kommit överens om (måste ju komma in i det), hellre att jag tar det lugnt därefter. Har en idrottslektion inplanerad på tisdag också, måste fundera ut en rolig/enkel lek som jag kan använda mig av. Vet inte än om jag ska ha hela lektionen eller bara uppvärmning/leken.

På fredag ska jag dessutom hålla i en lektion i matte, eller en del av en genomgång i varje fall. Känns bra på praktiken, skön känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback