Inspirationen går upp...

.. och ner! Så är det, har inte skrivit här på länge ser jag. Känns inte lönt att skriva bara för att man ska.. Har väl inte haft något vettigt att säga ;o)

Imorn kommer R och L ner till oss och ska vara här hela helgen. Kanske blir det en tripp till Danmark på lördag? Längesen jag var där över. Det blir inte av, trots att vi bor så nära! Det är kanske därför, känns inte speciellt. Men jag gillar Danmark.. Mysigt!

Anmälan till Malmö valputställning är ivägskickad, nu är det dags att bygga muskler, lära honom att stå (?) och trava. Han har otroligt fin trav när han känner för det, ska bli spännande att se hur han beter sig i Malmö!

Kan undra också hur han gör om jag/J står utanför ringen och väntar.. Klarar han det tro? Det lär vi märka ;o)

Kommentarer
Postat av: mattemor

Finns det plats till mattemor? o kanske mattefar? Kram

2007-10-13 @ 11:52:45
Postat av: Dessi

det bästa är att den andra inte är närvarande, eller inte syns! då brukar hundarna inte bli så stissiga och leta efter husse/matte!

Postat av: Maria

Mor: Klart det finns plats, till er båda! Vi har ju en stor bil nu ;o) Så slipper ni trängas!

Dessi: Ja, vi funderar också på det. Nackdelen med det är att han ju oftast söker efter den som saknas om man bara försvinner. Får kanske försvinna en stund innan, så han kan koncentrera sig på Johan och det som han ska göra!

2007-10-21 @ 11:07:53
URL: http://kerstinmarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback