Promenader!

Igår var jag och Atlas ute på en kanonskön promenad i ungefär en timme. Idag var vi först ute i ca 40 minuter och därefter var vi ute med Sofie i hela en och en halv timme. Nu är det förändring som gäller! Rensade ut min garderob idag, ett steg på vägen. Sommarkläderna får en chans till på sig (lika så mina jeans i garderoben). Passar de inte till sommaren (gärna innan så klart) åker dom raka vägen till soprummet. Inget att diskutera!

Skulle ätit kycklingfilé ikväll, men den var nog inte riktigt frisk. Det fick blir knäckebröd och keso istället.. Haha, nej.. Det är inte synd om mig, jag valde mat själv ;o)

Det är faktiskt inte bara jag som mår mycket bättre när jag rör på mig, Atlas mår bra av motion! Han skrämde nog Sofie lite i början.. Han vill ju så gärna hälsa *suck*.. Vårt projekt för hösten är hur vi ska gå honom att sluta hoppa.. Han menar ju inget illa, men han blir större och större och folk som inte sett honom förut börja väl reagera så smått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback