En dag som denna...

... hade jag gärna gjort om från början.

Det börjar med att tåget till Malmö är försenat ca. 40 min. Detta innebär att vi givetvis blir sena till föreläsningen. Vi bestämmer oss då för att gå på den som börjar klockan 10.15 istället. (Två likadana förläsningar i mindre grupper, vår grupp kl 8 och den andre klockan tio) Detta innebär att vi hade kunnat ta tåget TVÅ timmar senare, vilket i sin tur hade gjort att vi hade legat i sängen två timmar längre.

Föreläsningen var sådär, en aktiv sådan. Svårt att förklara, har säkert fått ut något av det, måste bara smälta det först ;o)

Efter det åkte vi hem, jag kom hem till Atlas som hade varit ensam i hela fyra timmar. Det verkar ha gått utmärkt! Härligt :o) Vi gick ut en kort runda, jag gjorde mat till oss och därefter blev det sängen....

Där försov jag mig (skulle varit o tränat idag) givetvis. Bestämde mig då för att gå en längre promenad med Atlas och trötta ut honom lite. Vi tränade också lite på ett fält där han kunde springa löst. På vägen tillbaka börjar det HAGLA. Haha, jag hade bara en fleecetröja på mig, borde tänkt på regnjacka... Men men, hem kom vi, och ont gjorde det. Atlas förstod nog inte riktigt vad det var som attackerade honom uppifrån.

Nu ska jag slänga mig framför soffan... Det ni ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback