Första tentan och jag lever fortfarande!

Visst låter det konstigt? Att jag fortfarande lever alltså?

Tentan idag bestod av två frågor (vi fick välja av fyra st.). Om dessa skulle vi skriva i fyra timmar.. Skrattretande tyckte vi.. Efter tre och en halv timme kom jag ut från tentasalen.. Jag hade använt nära hela tiden. Frågorna var komplexa och i och med att det är första gången man skriver en tenta, betyder också att man inte riktigt vet vad som önskas. Detta återstår att se, spännande!

Efter tentan gick vi ut och åt lunch, mums! Emelie och Lina åkte sedan hem medan jag och Elina fortsatte. Jag fann två st. tröjor på Zara. Fantastisk affär! Elina fann två klänningar i samma affär. Tycker absolut att Zara ska öppna upp en affär här i Helsingborg. Snygga kläder till bra pris!

J hämtade mig på stationen och vi körde ut till Väla. På InterSport hade de 20% rabatt på allt du handlade för att du var Friskismedlem.. Det gillar vi! :o) Jag fick köpt tre st. tröjor, nu klarar jag mig ett tag till, skönt!

Nu är jag hemma och vet inte hur jag ska orka med kvällen med Greys Anatomy och So you think you can dance...

Ha en skön kväll där ute! Hösten är kommen!

Kommentarer
Postat av: anna

tack för att jag fick gosa med lillen idag såååååå snäll han har varit :D
Första halvtimmen var han lite små busig och skulle lukta överallt...helt förståeligt...måste ju kolla läget lixom. Gnydde lite när johan gick. Han fick hihi faktiskt ;) hoppas upp i min säng och där låg vi och sov båda två mellan halv åtta och tio ;) bra vovve de där HAHAHA efter jag fått diskat och duschat ( låg PÅ mina fötter när jag diskade ) så tog vi en promenix till våran mor :)
efter det fick far kela me honom lite när jag var iväg på lite ärenden....så otroligt härlig dag :D myyys
Hoppas din tenta gick bra!

2007-09-26 @ 20:18:30
Postat av: Malin

Grattis till din blivade godkända tenta =) Tror de gick grymt bra för dej =) de e ju såååå duktig!
Kram kram

2007-09-26 @ 21:41:48
Postat av: Maria

Syster: Tack själv för att du ställde upp med din tid! Det betyder mycket! Han älskar att ligga i sängen, tror ni hade det rätt mysigt när han låg där ;o)
Malin: Vännen! Tack, det värmer ända in i hjärteroten! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback