Onsdag.. Hälften av veckan har gått!

Ja, återigen rusar tiden iväg. Visst är det trevligt att vi närmar oss julen och att vi har släppt förhoppningarna om sommar (för stunden), men kära nån!

Skolan har nu varat i en och en halv vecka, om två veckor har jag avverkat min första tenta! Härligt ;o) Imorn är första dagen i min nya praktikklass. Ska bli riktigt skoj! Ska ner i klass F-2.

Tiden rullar på, man får nya saker att göra, att se framemot. Saker att göra även hemma och rätt vad det är har ett år (till) gått o jag har endast ett o ett halvt år kvar på min utbildning. Skrämmande, men kul! Hoppas så att jag finner jobb där jag vill när det är dags att börja söka.

Dagen har varit lång, ska snart slänga mig i soffan och titta på värdelösa serier :o) Skönt med avkoppling för hjärnan!

Ha en mysig kväll! Tänd en massa ljus och myys!

Kommentarer
Postat av: Värmlänningen!

tycker du skriver för lite på bloggen ;) Ja e ju inne "lite för ofta" Så hinner läsa allt om, om å om igen :P hahah! Hoppas allt e bra iaf =) vi hörs snart! Kram kram

2007-09-13 @ 14:30:46
Postat av: Maria

Haha :o) Jag försöker vännen. Men, när man väl är hemma, kan det vara trevligt att umgås med sin sambo och sin lillgangster ;o)
Ha det bra du med! Har ni sol i Karlstad?
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback