Uppdatera, uppdatera, UPPDATERA!

Ja, hur sjutton hinner alla människor att uppdatera sina bloggar hela dagarna, trots att de jobbar heltid. Lägger de ner mindre tid på att umgås med sina familjer/sambo/vänner "på riktigt" för att uppdatera sin blogg?

Tycker dessutom att det är underligt med människor som (nästan) kräver av vissa bloggare att de ska uppdatera. Vad har dom med det att göra? Det måste ju vara bloggaren själv som styr över innehållet i bloggen och hur ofta den uppdateras?

Dagens ord: Uppdatera ;o)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Har du noterat över hur sent vissa inlägg läggs in? ;)
Känns ibland som om man skulle välja sängen före bloggen... men det är rätt kuligt att berätta om valpalainens upptåg, så man sätter sig snällt framför datorn sent om kvällarna, med en het kopp kaffe, och hoppas man orkar hålla sig vaken en halvtimme till... ;)

Postat av: Maria

Jag medger att jag också sitter och bloggar sena kvällar ibland. Men de som gör det konstant på kvällarna? Och egentligen dagarna också ;o)
Jag hade en period då jag bloggade mycket, men då gick jag hemma.. Hade inte mycket att göra. Nu får jag prioritera andra grejer.
Sen beror det ju dessutom på, jag menar.. Jag läser ju gärna bloggarna ;o)

2007-09-13 @ 20:07:40
URL: http://kerstinmarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback