Mobilutmaning!

Utmaningen hittade jag här

Ta fram din mobil, gå in på kontaktlista


Har du kysst nummer 7?
Nej nej nej :o) Det är en förskola jag jobbat på

Brukar du hänga med nummer 19?
Nej. Nummer 19 är en tjej från min förra klass nere i Malmö. Hon läser svenska, vet egentligen inte varför numret finns kvar..

Gillar du nummer 26?
Hmm, hur mycket man nu kan gilla sin läkarcentral?

Är nummer 15 din bästis?
Nej, verkligen inte! Bekant är vad hon är!

Är nr 11 en sötnos?
Absolut, Dragana är given på den platsen!

Älskar du nr 10?
Nej, det vill jag inte påstå. Vi har umgåtts mycket, men inte mera tyvärr!

Är nr 20 bra?
Nja, återigen en från gamla klassen, kanske ska börja rensa bort nummer jag inte använder?

Har du träffat nr 9 i veckan?
Nej, det är min kusin som bor i Småland.

Har nr 16 gått i samma klass som du?
Ja, nere i Malmö.

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
Ja han är sambo och förlovad med Ulrika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback