Nybörjare på gymet!

Japp, det är jag det :o) Vi var och tränade idag tillsammans med resten av Helsingborg (kändes det som). Men det gick bra, övningarna gick smärtfritt (nåja, det gick som det skulle) och "mina" maskiner blev lediga rätt så fort. Idag var det biceps, triceps, ben och mage som stod på schemat.

Jag hade noll energi när vi cyklade (!) ner, men väl nere kom energin tillbaka konstigt nog. Känns inte helt fel att trivas där nere ;o) Beach 2008 here I come!

Nu är det middag som gäller för oss här hemma, antagligen ska vi väl se på Cesar på tv4+ som börjar kl. 20.00. Ha en skön måndagskväll!


Kommentarer
Postat av: anna

jag är så stolt över syster min... när man tränar, puschar sina muskler till sitt yttersta så ger vi de en signal till att växa, ju mer muskler ju mindre ont i andra leder, bättre hållning fastare kropp och musklerna kräver ju energi för att överleva och därav ökar vår förbränning.... 24 timmar om dygnet.... HÄRLIGT att höra hur du ler i mellan raderna.... kör på bruttan....

2008-01-23 @ 13:29:13
Postat av: Maria

Älskade syster! Tack vare dig och J har jag verkligen fått en kick i rätt riktning till ett sundare liv! Nu är det kul att gå till gymet och känna att det faktiskt händer något med kroppen! Tack!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback