Tomt i energidepån!

Japp, nu känns det verkligen att det är fredag. Brukar inte känna av det annars då vi har så olika tider i skolan, men denna veckan har jag faktiskt (!) varit igång varje dag och det känns!

Jag är dock på toppenhumör ändå och längtar verkligen tills ikväll då vi ska hem till mor o far och äta langos (ja, det är ju fredag ;o)) och bara ta det lugnt framför !På spåret!

Kom precis hem från träningen (bröst, axlar, rygg och lite mage har otrolig träningsvärk i magen :o)) men till en tom lägenhet... Och Js telefon ligger hem.. Super ;o)

Kan undra vart mina killar håller huuuus!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy för vad gott med langos *avis*

Postat av: Maria

Japp japp! Det var inte helt fel ;o) Nackdelen är att jag nog åt för mycket :oP Jobbbigt!

2008-01-26 @ 22:45:55
URL: http://kerstinmarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback