Återigen!

Ett underbart träningspass. Svettigt som bara den, känns som att man kommit upp sig ett steg och kämpar/orkar mer. Härligt! Atlas var hos mattemor och mattefar medan jag tränade. J är och jobbar. När vi och Atlas hade ätit det vi skulle fick han ett grillspett till efterrätt.. Det var ju inte helt fel ;o)

Nu när vi kom innanför porten mötte vi en granne. Hon tyckte att Atlas var så himla fin! Det värmer ju så. Roligt att höra! Tyckte också att jag hade bra pli på honom ;o) Det ni! Kursen ger resultat. Vi har i och för sig varit klara med vad som gäller även innan kursen startade, men i och med att den startade så tidigt har den hjälpt oss mycket!

Vi trodde att vår fortsättningskurs skulle börja imorn (lördag) och vara främst på måndagar. Det ser dock ut som att den hamnar på onsdagar. Det ska nog gå bra! Skönt att ha kommit igång med kurserna. Roligt att se när det ger resultat. Han får ju även träffa andra hundar och vi får se vad man kan göra åt olika "problem" som uppstår.

Sängen kallar väl strax. Atlas är rätt så vaktig av sig, speciellt när J inte är hemma ;oP Vet inte hur han är när det bara är J hemma. Nu ligger han under bordet i köket och jag har min fot på honom. Han väljer inte sin madrass som också ligger i köket.. Snart kanske!

Hoppas solen skiner i era drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback