Bokskörden!

Jag glömde ju skriva en sak, jag hittade äntligen en kalender och har nu fyllt i de flesta födelsedagar. Behöver mors kalender för att fixa resten, har inte alla uppskrivna märkte jag! Hur som helst, jag köpte även dessa böcker:

* "Singel på nytt" - Plum Sykes
* "Box 21" - Roslund - Hellström
* "Martina-koden" - Martina Haag
* "nu vill jag sjunga dig milda sånger" - Linda Olsson
* "Stjärnklara nätter" - Maeve Binchy
* "Eldflugornas sommar" - Maeve Binchy

Må bra-böcker blandat med några moderna. Lättlästa och lite jobbigare. Allt för att jag ska ha en mysig och god höst mellan skolböckerna! Redovisar här när jag läst dom och vad jag tyckte om dom.

Kommentarer
Postat av: malin

10 april =) glöm inte ;)

2007-08-16 @ 22:07:18
Postat av: Maria

Din dag glömmer jag aldrig vännen! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback