Det var nära!

Mycket nära var det att jag idag endast skulle spendera min dag framför tvn och tänka på allt annat kul (eller måste-grejor) man kunde göra. MEN! Ett sms från Malin fick mig att ändra mig :o) På med kläderna, iväg till biblioteket och fixa böcker till mig! Kanon!

Hem, sätta igång en maskin tvätt, hämta mat till Atlas (som är jätteduktig på att vara ensam, vi har honom dock bara i köket.. Dumt att utmana ödet ;o)) och diska. Därefter ringde jag och bokade tid för klippning, på måndag ska jag dit! Vill förändra mig!

Funderar på om jag ska sticka ner till stan imorn och få mina ögonbryn plockade av ett proffs. Trist att göra själv! Värt att göra det på salong ;o)

Nu sitter jag och laddar med ett glas kallt bubbelvatten för att orka med en städning av hela lägenheten. Så himla underbart skönt när det är färdigt! Måste förresten dessutom rensa i min garderob.. Får se hur mycket jag orkar/hinner idag. Atlas sover framför fläkten, det är kvalmigt idag! Ett rejält åskväder hade förhoppningsvis lättat upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback