En ny dag!

Med nya möjligheter. Jämngrått med moln har vi här. Ska äta frukost nu och sen bege oss ner till träningen för styrketräning. Hem igen och sen ut på shoppingrunda! Lampor och hyllor står på listan. Kanske speciellt cd-hyllor.. Mor och far skulle fått vår cd-pelare för längesen. Tror dom är sugna på att få den nu ;o)

Jag drömde att jag körde hem från mor och far med atlas vid fötterna, J cyklade bakom mig och hejade på. På vägen stod där tecknade (?) kaniner och rådjur. Vi hade varit hos mor och far och visat förlovningsringar och berättat att vi beställt resa till Egypten som bröllopsresa.. :o) I drömmarna kan allt hända!

Det hade inte gjort mig något om det hade varit november, mörkt och pugigt och fullt med snö överallt :o) Hösten är för mig bara ett mellanspel innan julen/vintern kommer. Julen är helig för mig!

Nåväl. Njut av värmen i er själ idag! Tänk positivt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback