Fantastiskt! Vad bra jag mår!

Vilken underbart trevlig dag jag har haft i stan idag! Klockan ett mötte jag upp Elin vid sjukhuset. Vi gjorde några ärenden och satte oss sen på Waynes och åt och drack gott. Där tittade vi också i tidningar, ville visa henne vad jag tänkt mig för frisyr :o) Spännande! Därefter blev det shopping, Elin hittade en fantastiskt söt klänning på H&M! Till bra pris dessutom! Vi letade efter koftor och tjockare jackor/kappor till mig, det gick sådär ;o) En kofta blev det i och för sig. Bättre än inget!

Jag har dessutom varit och tränat mig otroligt svettig också! Får en riktig kick när jag varit där och svettats ut allt, man kan ju inte tänka på annat än rörelserna.. Då tappar man ;o)

Skulle plockat mina ögonbryn, men de hade inte tid. Får göra det på måndag i samband med hämtningen av linser och klippning!

Ikväll känns det som att det blir pizza till mat. Orkar inte göra vid någonting och osten försvann på något sätt ;o)

Förresten! Det är strålande solsken och en fantastisk sommarkväll! Som pricken över i:et :oD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback