Jag tror att jag dör!

Näst sista kvällsrundan kom vi in från nu, ibland blir det lite tokigt med tiden och detta är ju för tidigt för att kallas sistarundan. Hur som helst.. När jag hade satt på Atlas kopplet och skulle öppna dörren så.. Fes han... Han har gjort detta innan (Tro mig ;o)) men nu denna gången lät det rätt så mycket. Hans reaktion blir att kolla mot rumpan för att försöka förstå vad det var som hände.. Haha, ett gott skratt förlänger livet!

Men det är inte det som är det jobbigaste med denna promenaden. Vi går en liten runda för att han ska få göra sina behov, han kissar (som vanligt..) och sen... Ja, alltså att bajsa är också normalt men ni anar inte var han gör detta! Mitt i en snigelkolloni... Och då matte som verkligen hatar dessa slemmiga djur, vet inte vad hon ska ta sig till. Jag försökte verkligen plocka upp det, men när jag kände att jag fått tag på en snigel.. Ja, då trodde jag att jag skulle dö. Usch och fy tusen gånger om! Dom fick ju i alla fall det varmt och skönt en stund ;o)

Kommentarer
Postat av: Pappa Leo

Haha! Sådan far och sådan son. Jag kan också lägga brakare så det fladdrar i gardinerna. Är väääldigt bra på det faktiskt! :D
Dom med ljud på är bra för då får man höra en massa roliga kommentarer. När man bara lägger lukt på så får man mest höra stöööön! :D

Postat av: Maria

Haha! Japp, lukt är då INTE populärt, surbuk eller fisfjärt blir han kallad rätt ofta ;o)

2007-08-14 @ 21:56:41
URL: http://kerstinmarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback