Mörkret kommer!

Idag regnar det mina damer och herrar!

Jag och Atlas skulle gå ut på en promenad vid halv sex och jag valde att ta en lite längre så han skulle bli rastad ordentligt. Skönt! Men! Detta förde med sig att vi (jag o A) var ute när himlen öppnade sig och det fullkomligt vräkte ner på oss. Jag tycker i och för sig att det är rätt så skönt att gå ute i sånt väder, men Atlas... Nej nej nej.. Hade han kunnat hade han skrikit som ett barn och velat gå in ;o) Haha, han är för söt. Det började även att åska och blixtra. Atlas undrade lite var ljudet kom ifrån, han tittade bak ett flertal gånger och så.. Men, han blev inte rädd (tror jag). Jag höll mig lugn i och med att jag gillar vädret. Så det är ju bra!

Precis innan det släppte loss, såg man hur ett flertal fågar flög från träden. Mörkret kom närmare och närmare och man kunde nästan känna elektriciteten i luften. När vi gick hemåt och kollade upp mot balkongerna, såg vi att någon hade tänt ljus. Precis så ska man göra! Ut i luften och sen in under en filt med en bra bok, tända ljus och ett glas rödvin...!! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback