Sömntutor är vi båda två!

Jag fattar det inte. När J är hemma, ja då kommer Atlas till hans (!) sida sängen vid åtta-tiden och kallar till utgång.

När jag är ensam hemma, vaknar jag själv till för att gå och väcka honom. Idag var det en kombination. Jag vaknade 9.15 och det var totalt tyst i lägenheten. Kunde hört en mus trippa på tå om det så hade varit. Halv tio bestämmer jag mig för att gå upp, då kommer Atlas intrippande i sovrummet som för att kalla. När vi väl kommer ut, inser jag att han verkligen verkligen behövde gå ut precis när vi gjorde det. Men jag förstår inte varför han inte kallar tidigare? Hur som helst, morgonpromenaden har vi varit ute på, nu äter han frukost och jag ska göra vid lite yoghurt till mig!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej
Från en Cane corso-kille till en annan: Ska ni på ringträning på Hbg´s brukshundsklubb den 28 augusti? Hade varit kul att se er där? Vi är väl inte direkt många i stan som har CC...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback