Vart tog veckan vägen?

För det första undrar jag egentligen var tusan hela sommaren tagit vägen? Nu är det några dagar kvar innan augustimånad sätter fart.. Tiden bara flyger iväg. Detta året har gått så otroligt fort! Det var segt ett tag i höstas.. Då tvivlade jag också på om jag hade gjort rätt val, men nu känns det rätt! Upp och nedgångar har vi alla och jag hoppas och tror att det blir en fantastisk höst!

Månd-Fred har jag jobbat på förskolan. Vilka underbara barn :o) Härligt!!

Helgen har bestått av Helsingborgsfestivalen som var från torsd-lörd. Torsdagen och fredagen hoppade vi dock över och satsade helhjärtat på lördagen. Förfest hemma hos oss först, M o V o E o Jag o J. Lagom gäng! Mycket trevligt var det. Vi begav oss sedan ner i stan och mötte upp några vänner där, min syster dök också upp..

Andreas Johnsson uppträdde och det var helt okej!

MEN! Är besviken på festivalen i år.. Upplägget är inte riktigt detsamma som det har varit innan. Inget fel med förändringar, men man kände sig lite vilsen!

Vi var hemma redan vid två-tiden och mår relativt bra nu.. Är lite sega, men vad gör det, vi mår ju inte illa i alla fall!

Kvällen är planerad hos syster, Atlas ska åka buss för första gången och hiss också för den delen ;o)

På tal om Atlas... Han har gått upp 10 kg sen vi hämtade honom! Sötnosen! 

  
                                                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback