En regnig fredag

Dagen började kanonbra idag. Fint väder när jag o Atlas tog en kort morgonpromenad. Duschen - fantastisk! Skulle precis göra vid mig då jag fåt ett sms av Elina.. Var är ni?

Trötta mig! Jag har tänkt helt fel (skrivit rätt i kalendern) och trott att vi skulle ta tåget 9.10 när vi istället skulle vara i skolan 9.15. Ingen tid att stressa, hann ju inte med rätt tåg i vilket fall som helt. Tyvärr!

Klockan 12.06 var jag färdig på skolan, då gick mitt tåg 12.08. Ingen idé att springa som en dåre och ändå inte hinna med det. Så det blev ett senare tåg. Uppföljningen vi hade på slutet, hade vi tid till kl 14. Jag tjänade alltså på det vilket tåg jag än hunnit med!

Åt en bulle m bulle på tåget. Mums! Längesen :o)

Nu ligger jag i sängen och försöker hålla mina ögon öppna. Segt med regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback