Praktik!

Nr jag slog upp mina ögon i morse funderade jag på vad jag håller på med. Är det ens mänskligt att gå upp halv sju? ;o) Tidigare än nio borde vara förbjudet. Som tur var, körde J och Atlas mig till praktiken idag! Tack grabbar :o)

Dagen har gått riktigt riktigt fort! Tyckte att det var lite segt i början, visste inte hundra var jag skulle vara. Men nu sitter jag hemma och här har jag varit en timme tillbaka.

Nu ska jag skriva ner händelser/att tänka på till jag kommer den längre perioden. Två veckor ska jag vara där då. Har redan nu fått en skön känsla för gruppen och ser verkligen fram emot det!

Många aktiva barn med mycket spring i benen och många åsikter. Så är det, ska även fundera ut om det var någon direkt könsskillnad (vad jag såg) i klassrummet. Hur de behandlades/tilläts att göra osv. Läser ju trots allt om kön-klass-etnicitet m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback