Kycklinglasagne!

Jag är så otroligt stolt över mig själv så att jag håller på att spricka.. :o)

Att laga mat har för mig varit en jobbig grej då jag verkligen måste gå efter recept till punkt och pricka för att det ska bli nåt bra av det. Det gjorde jag även denna gång. Men! Nu gjorde jag lasagne (som jag aldrig tidigare gjort) med kycklingfilé istället för med köttfärs. Hur mumsigt som helst blev det :o) Till det så blev det en god grönsallad och utsökt kranvatten!

Hoppas ni får en mysig kväll! Själv ska jag ta upp utvärderingar och planering inför praktiken!

Kommentarer
Postat av: diana

laga mat är definitvt inte min starka sida ;) peace

Postat av: Helena

Kul att du är med.Lycka till, och hoppas att du ckså har haft en skön kväll!

2008-04-02 @ 22:41:59
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Lotta o Challe

Hej.
Ville bara tipsa er om en gemensam vårpromenad för alla Cane Corsos i Skåne!! Vi träffas den 1:a maj på Frostavallens p-plats klockan 11:00.
Se mer info på Suedicca´s hemsida: http://www.suediccas.com

Hade varit jättekul om ni hade kommit med Atlas :) :)
Även jättebra om man bara är intresserad av rasen och vill träffa lite olika hundar o deras ägare....

2008-04-03 @ 14:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback