Längesen!

Nu var det längesen jag uppdaterade i bloggen ser jag. blogg.se har ju legat nere i helgen och därefter har det varit en del att göra. Så är ju livet ibland! :o)

Atlas befinner sig på ett pensionat sen i måndags eftermiddag/kväll. Vi ska åka och hämta honom idag vid 17-tiden. Äntligen :o) Saknar ju honom så! Anledningen till att han befinner sig där är för att jag egentligen skulle haft heldag idag och J slutar inte förrän 15 idag. Det är ändå skönt att ha honom där för att se om han trivs. Om han trivs bra vet vi ju var vi kan lämna honom när vi ska ut och resa bort några dagar eller någon längre resa! Skönt att slippa vara beroende av mor och far eller Js mor och far. Någon dag händer det ju att inte någon av dem kan!

Kursstart var det igår, nu går det undan! Nästa vecka börjar nästsista praktikperioden för mig på min utbildning, är det klokt? Tiden rusar iväg och redan har vi onsdag!

Ska försöka göra undan en del grejer idag så jag slipper sitta allt för länge på fredag. Kanske ska jag ta och boka klipptid till fredag! Hade varit skönt :o)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilket pensionat lämnade ni honom på? Alltid bra med tips. :)
Lotta o Challe

2008-04-02 @ 16:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback