Uppdatering...

Jag har egentligen ingen lust till att blogga mer, kanske märks? ;o) Låter dock bloggen vara kvar så att jag kan skriva någongång om jag har lust för det. Kanske mest för egen skull, men självklart får ni kika in ni som vill!

Regnet öser ner här i skåne just nu, längtar så till lördag (kräftskiva), den 22 aug (Turkiet) och till den 1 sept (skolstart). Denna sommaren har verkligen varit lång och välbehövlig vila för mig! Ser nu framemot skolan igen och börjar med matte och därefter svenska.


Kommentarer
Postat av: Challes matte

Hej på er.

Hoppas allt är bra med Atlas-pojken. :)

Ville mest bara önska er en helt underbar resa till Turkiet!! :) :) Take your time and bara NJUUUUT....av god mat och härligt badvatten.

Hoppas vi ses på Sofiero.

Lotta o Micke

Postat av: Leo och Texas

Du e utmanad i vårans blogg.



Tyvärr kommmer vi inte till Hbg i helgen. Men väl till Skurup den 2:e november

2008-09-12 @ 14:41:01
URL: http://doggblogg.wordpress.com
Postat av: Maria

O vi som inte är i stan den 2:e november.. Typiskt!

2008-09-19 @ 11:47:38
URL: http://kerstinmarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback