Långpromenad!

Förstår inte varför vi inte utnyttjar närheten till Bruces skog i Helsingborg mer än vad vi gör. Igår gick J och Atte dit på kvällspromenixen och idag var det min tur att ta med lillprinsen dit på den sena mellanrundan. Bra träning är det ju absolut med hundmöten titt som tätt och olika störningsmoment. Känns rätt gött för mig också att ha gått en promenad på ca. 1,5 h för att sen komma hem, göra en god kycklingsallad, hoppa in i duschen o snart dricka en smoothie framför fotbollen ;o)

Vem vinner ikväll? Tyskland-Turkiet? Svårt svårt! Jag tror dock att Tyskland blir för svårt för Turkiet, ett brons kan de dock säkert fixa (om de nu inte möter Ryssland i bronsmatchen vilket jag inte tror.. ;o))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback