Sophie Kinsella-"Mina hemligheter"

Mina hemligheter


Handling:

Emma Corrigan, tjugofemårig, karriärstressad marknadsassistent gör bort sig på sitt första uppdrag. På flyget hem yppar hon allt om sitt liv för mannen i stolen bredvid eftersom hon är övertygad om att de ska störta. Döm om hennes förvåning då de möts igen - mannen är grundare av företaget hon jobbar på.

Mitt betyg:

Boken lockar fram mycket skratt och igenkännande från min sida. Jag har heller aldrig varit den smidiga typen ;o) Tycker absolut att boken dessutom har ett budskap om att ärlighet varar längst, och visst är det väl så? Helt klart läsvärd om ni gillar pinsamheter, vänskapsförhållande och kärlek. Läs och känn igen er ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback