Ändrade planer!

Nu skulle vi egentligen suttit nere och ätit på ett ställe i stan. Anledningen till att vi inte gör det, är att jag är så trött. En mysig hemmakväll är precis vad jag behöver för att ladda batterierna. Längtar så till imorn!

Imorn är det nämnligen utställning för oss igen. Denna gången är det en internationell uställning och en dansk domare som kan Cane Corso ska dömma! Oj vad spännande säger jag :o)

Imornkväll kommer det ner några vänner från Falkenberg för att äta gott och titta på melodifestivalen. Härligt! :o)


Kommentarer
Postat av: Lix matte

Åh! Glöm inte kameran för tusan! :D
Vill jättegärna se! Men vilka proffs ni kommer vara, jag har inte ställt ut Lix en endaste gång!
Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback