Björn Gustafsson!

Aldrig blir det uttjatat. Verkligen en härlig kille som kommer gå långt i livet!

Dikten han framförde första gången:

"Vad är kärlek?
När det bubblar i magen som en kolsyrad dricka.
När du fnissar som en liten flicka.
När man känner nåt man "can't deny"
When the wagles fly, over mountain high.
När all oro är som bortblåst och försvunnen,
När Simba återvänder i lejonkungen.
När man bara drar replik
för att slippa krångla
?min pappa är rik,
vill du hångla?'
Om man spärrar upp sina ögon
och tittar bak med huv'et ut.
Då ser man galen ut!
Det har egentligen inte hit att höra.
Det är bara en grej man kan göra.
När jag dansat med Elin,
en sommarnatt lång.
Vi satt på en parkbänk,
Jag var kär, hon drack rom.
Elin sa att jag, var den vackraste som finns
Såg in i mina ögon, och kräktes på mina jeans.
Våga styr som en kapten,
våga fall som ett löv,
våga chansa och se hur det går.
Vad är fegt, vad är mod, what is ?lööv'Baby don't hurt me, don't hurt me, no more.
Från en afton som doftar lite ?Y.M.C.A', 
Tack Göteborg, ni är kärlek för mig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback