Bussresan!

När jag skulle hem från stan tog jag bussen. Mycket intressant!

Det började med att två killar diskuterade en tjej (som den ene killen nog var intresserad av). Den andra killen säger att "Ja, men hon har ju liksom inget smink när hon går uanför dörren" "Vilken "normal" tjej har inte det, nej du kan få någon annan". Jag höll verkligen på att sätta i halsen, jag går utan smink och skäms inte för det. Stackars J!
Det andra samtalet som jag fick ta del av (ena sidan i alla fall, tjejen pratade i mobiltelefon) handlade om misstänkt otrohet. Personen i den andra änden av samtalet verkade tro att tjejen varit otrogen och hon satt och försvarade sig högt och tydligt på bussen.

Hur är det egentligen med privatlivet? Värnar man inte om det längre? Sen kan jag ju inte hjälpa att jag har oerhört stora öron, sitter hon och basunerar ut det.. Ja, då kan man ju inte låta bli att lyssna.. :oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback