God morgon alla pigga och glada!

Hoppas att de flesta av er där ute sover gott! Själv vaknade jag för en timme sen (ca) av att A gick runt sängen hela tiden, fram och tillbaka fram och tillbaka.. Släppte ut honom i hela lägenheten, det hjälpte inte. Fortfarande orolig. Jag gick upp och tog på mig kläder för att kunna gå ut med honom. När vi väl var ute så sprang han i princip till närmsta grästuva och satte sig.. Stackaren var lös i magen. Aldrig har han gnällt på nätterna för att gå ut, om man bortser från en gång när vi precis fått honom. Annars sover han skönt precis som vi ;o) Känns otroligt skönt att veta att han kommer till oss och säger till om det är något som inte stämmer, som det tydligen inte gjorde nu.

Nåja, jag ska inte vara uppe längre nu. Brukar inte ha några problem med att somna om, tror inte jag har det nu heller ;o) Tycker dessutom att halv fyra är lite tidigt för att gå upp ;o)

Vi ses i dimmorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback