Duktigt Maria!

Japp japp :o) Nu är jag rätt s stolt över mig själv.. Varför?

Jag har

*Dammat i hela lägenheten
* Dammsugat hela lägenheten
* Våttorkat hela lägenheten
* Skurat spis, ugn och handfatet på toaletten
* Diskat
* Tvättat två maskiner tvätt

Nu återstår det endast att ordna upp med alla papper som samlats i en hög! Men.. Tar så mycket jag orkar idag, resten tar jag imorn eller en annan dag :o) Städningen räcker för en stund i alla fall ;o)

Atlas måste dock få en egen pärm där vi kan ha hans papper, så det får inte dröja alltför länge. Skolan börjar ju den 3e september förresten och då ska alla skolpapper vara i ordning!

Har ju inte publicerat min för och emot lista med att skaffa hus. Hur som helst så ska vi boka visning imorn och antagligen lägga ett bud. Återkommer när vi är säkra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback