Idag är en typisk...

... mellandag känns det som. Hösten tycks närma sig med stormsteg och värmen börjar så smått försvinna. Jag har fortfarande två och en halv vecka kvar innan skolan startar och är alltså ledig. Jag vill ha sol!

Denna sommaren (?) har varit något utöver det vanliga! Vårt liv har förändrats radikalt sen vår lille guling kom till oss. Vi har blivit mer bundna till hemmet. Tack vare regnet har detta inte kännts något vidare jobbigt. Det som har varit jobbigt är allt regn. Solen behöver vi för att samla energi till hösten, mycket energi behövs! Då den inte dykt upp hoppas jag verkligen att vi får en kanonfin höst med varma dagar och mycket sol. Om inte annat, kommer denna hösten/vintern bli väldigt lång!

Vi ska lägga bud på ett hus idag. Känns overkligt. Spännande! Roligt!

Atlas får en trädgård att vara i, precis som vi ;o) I stort sett bara gräs = lättskött. Mmm, vi får väl se! Kanske händer det en stor grej i våra liv till hösten.

Nu ska vi ut och promenera.

Sätt på någon bra musik idag, det ger i alla fall mig tröst och glädje i tråkigt väder!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja håller tummarna på huset =) Här uppe ösregnar de :S Men me timbuktu i högtalarna gör de inte så mycket :P kram kram

2007-08-15 @ 12:46:30
Postat av: Maria

TACK vännen! Vi har lagt ett bud nu! Timbuktu är inte fel ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback