Jag älskar Dig J!

Ja, oj vad jag verkligen gör detta! Du vet vad jag behöver och tar hand om mig!

Idag när J kom hem skulle jag åka iväg till Väla för att shoppa lite reakläder. När jag sitter i bilen ringer telefonen, det är J som säger att jag inte ska glömma att kolla i handskfacket. Jag gör ju detta genast så klart och där ligger det välapengar från honom och Atlas. Tillsammans med en liten text att de älskar mig och vill dela deras liv med mig. Jag blev så rörd!

Sedan sa han att jag skulle passa på att äta på Väla också och koppla av! Och tro mig att jag gjorde detta!

Det försvann en hel del pengar från mitt konto idag, men det var det värt!
* En blå/vit rutig skjortklänning från Spirit REA
* Ett gult/vitt randigt linne (långt, till stranden eller slappelinne) på MQ REA
* Ett tight linne från MQ REA
* En svart baströja från H&M
* En vit baströja från H&M
* En långärmad mörkblå tröja med vita ränder från H&M
* En långärmad brun tröja med turkosa ränder från H&M
* En kortärmad grön/vit randig tröja från Esprit REA
* En svart kofta från Gina Tricot

Nu är det alltså endast (!!) jacka, byxor och skor till hösten/vintern som saknas.. Det fixar vi ;o)

Kommentarer
Postat av: anna

hahahahhaah undras vem du är släkt med.... du och mor med era RANDIGA tröjor...ja blir knäpp HAHAH ni e så söta!

2007-08-13 @ 21:22:11
Postat av: Maria

Haha, men vänta till du får se dom. Dom är jättefina! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback